niedziela, 6 maja 2012

Cierpienia alchemika

  Dziwne uczucie towarzyszy mi dzień, w dzień. Gnije w środku, czuje to dokładnie. Nie wytrzymam dłużej w tej szkole.. z tymi ludźmi. Wzbudzają we mnie obrzydzenie.. a przecież nic mi nie robią.

 Coś mnie przytłacza. Staram sobie z tym radzić najlepiej jak tylko mogę.
 

 Patrze, patrze, patrze...

Pobite lusterko.. szkło.. Czy cokolwiek. Dla Ciebie to zwykłe śmieci ale we mnie te przedmioty budzą ogromne emocje i wspomnienia.
KRZYK. Znów ktoś się powiesił. Sądzimy, że zdarza się to wtedy, kiedy trąbią o tym w telewizji. Wtedy robią z tego wielką sprawę.
Ale nie.

ZDJ. : Asia Klimowicz



,,She gives them butterflies, bats her cartoon eyes

She laughs like God, her mind's like a diamond

Audiotune lies, she's still shinin'
Like lightning,, '~ Lana Del Rey- Carmen



    

,,She says "You don't want to be like me
Lookin' for fun, gettin' high for free"
I'm dyin', I'm dyin',, '~ Lana Del Rey- Carmen





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz